Pierwsze misje w zasadzie mamy już za sobą bo otrzymaliśmy ekstra 6000 szt. złota na start.
To jednak bardzo mało biorąc pod uwagę, że już kupiliśmy łuki i parę umiejętności.
Jesteśmy więc w Nowym Sorpigalu, wybiliśmy już paru goblinów i niedoszłych magów,
dokładnie zbieramy wszystkie kwiatki, teraz czas bowiem na podkręcenie parametrów.
Ważnym jest aby po powrocie do Nowego Sorpigalu zawsze zaglądać do sklepu z butelkami obok stajni i do sklepu z magicznymi gadżetami.
Kupujemy wszystkie butelki i roślinki jakie się nadarzą. Wszystko się zużyje bardzo szybko.
Oto mikstury jakie wykonujemy:
1. Szybkość - [[
żółty +
zielony ]] + [[
czerwony ]] - obniża osobowość
2. Celność: [[
niebieski +
fioletowy ]] + [[
żółty ]] - zabiera szczęście,
po miksturze celności można od razu iść do studni obok domu szkoleniowego i odzyskać punkty szczęścia.
3. Jeśli jest taka możliwość butelkowa to warto zrobić również mikstury dla "delikatnych" zawodników:
Wytrzymałość - [[
pomarańczowy +
zielony ]] + [[
żółty ]]
I na razie tyle jeśli chodzi o mikstury, resztę zalecam wypić w późniejszych etapach.
Kolejną zdobyczą jaką musimy zapewnić naszej drużynie to Klucznik - czyli mistrz miejskiego portalu.
Można go trafić w Ironfist jednak jest to czasochłonne i męczące (bardzo rzadko się losuje wśród mieszkanek).
Najlepiej odnaleźć rezydentkę mieszkającą w Bezpiecznej Przystani. Jednak aby się do niej dostać trzeba
trasę przejść "na nogach". Dokonanie tego jest dość proste - trzeba wystartować z Ironfist, zdobyć lewy górny
róg mapy i przejść do Zatoki Przemytników, a następnie od razu (aby nie walczyć z ludożercami) do Bezpiecznej Przystani.
Na załączonej mapce widać trasę jaką trzeba pokonać w Ironfist. Pamiętać należy o odpowiedniej ilości jedzenia.
Uwaga - jest także możliwość przechodzenia między mapami "po skosie", trzeba stanąć w samym rogu aktualnej mapy i tak próbować przejścia na drugą mapę aż pojawi się propozycja przejścia po skosie
(przykładowo z Ironfist za bardzo w lewo - Darkmoor, za bardzo w prawo - Zatoka przemytników, po skosie - Bezpieczna przystań).
Po przejściu do Bezpiecznej Przystani wpadamy prosto na bandę magów, nie ma sensu z nimi dyskutować, trzeba pobiec prosto do zamku
na wzgórzu (taki punkt orientacyjny aby się w panice nie pogubić), można stamtąd wziąć od razu misje, a następnie zejść z drugiej strony i idąc wzdłuż rzeki
przeskoczyć ją w dogodnym miejscu aby dostać się do miasta.
Na załączonym obrazku widać trasę dojścia do pięknej
kluczniczki, niestety trzeba mieć przy sobie 2000 szt. złota gdyż za darmo to ona nie pracuje.
Mając kluczniczkę jesteśmy już władcami mapy! Udajemy się jeszcze do studni obok rynku i dźwigamy wszystkim moc.
Jednak dopóki nie uzyskamy konkretnego dochodu nasza broń będzie nadal beznadziejnie mało skuteczna.
Oto kolejne zadania, w których możemy otrzymać kilkadziesiąt tysięcy sztuk złota.
W Nowym Sorpigalu czekamy grzecznie do godziny 10 i idziemy do ratusza, odbieramy klucz do goblińskiej twierdzy,
idziemy z nim na wzgórze (uprzednio oczyszczone jak mniemam), wchodzimy do twierdzy, idziemy na prawo, likwidujemy 8 goblinów i 2 szczury,
otwieramy kilka skrzyń i wyjmujemy m.in. zwój z kodem. Wracamy do ratusza i odbieramy 2000 szt. złota.
Teleportujemy się teraz do Czarnego Hrabstwa, dodajemy sobie +50 do szczęścia tymczasowo ze studni obok karczmy
i wypijamy cztery mikstury przyśpieszenia: [[
żółty +
zielony ]].
Można i bez tego ale będziemy strasznie ganiać po mapie uciekając przed jednym wilkołakiem.
Zasada jest prosta - uciekamy, wbijamy Enter, obracamy się i strzelamy z łuku, wbijamy Enter, uciekamy itd.
Nie ma co zanudzać, trzeba po prostu wybić wszystkie wilkołaki przy skrzynce zaraz za miastem.
Następnie leczymy się, bądź śpimy 8 godzin aby przywrócić wszystkie siły i zapisujemy grę.
Nawet na 4 poziomie eksperta rozbrajania pułapek skrzynka wybuchnie i zabije większość drużyny.
Jeśli zabiła całą, cóż - wczytujemy grę i próbujemy otworzyć ponownie.
Co bardziej uczciwi mogą zrobić rzecz następującą:
- oddać całą zawartość sakiewki do banku w innym mieście
- wrócić do skrzynki i kliknąć szybko dwa razy w skrzynkę, będzie wybuch ale zanim nastąpi śmierć będzie można wybrać
zawartość skrzynki, bierzemy tylko tarczę związaną z misją,
- po zamknięciu jej wieka zostaniemy "odnowieni" z zerowym kontem w Nowym Sorpigalu,
nie będzie z nami dołączonych towarzyszy ale będziemy mieć tarczę w ekwipunku,
- odbieramy z banku złoto i wracamy do skrzynki po resztę rzeczy w tym stosiki ze złotem.
(Jest także trzecia możliwość - najlepsza, jednak pozostawiam ją do samodzielnego odkrycia).
W takim czy innym wypadku z tarczą udajemy się do Ironfist i od regenta zamku inkasujemy kolejne 5000 szt. zł.
Teraz teleportujemy się do Srebrzystej Zatoczki i idziemy prosto do zamku Floretty.
Ta operatywna pani zleci nam misję ustawienia nowych cen w stajniach, mamy kluczniczkę więc to zadanie polega
głównie na teleportowaniu się, odwiedzaniu stajni, spaniu, teleportowaniu się itd.
Jedynie wypad na Bagna Potępionych należy przeprowadzić z należytą rozwagą, w odpowiednim dniu podróży konnej
z Bezpiecznej Przystani, trzeba przed stajnią wcisnąć Enter i dopiero wówczas kliknąć w drzwi stajni.
Dzięki temu po "dojechaniu" na miejsce będziemy nadal w trybie turowym i zgraja przeciwników nawet nie zdąży się
zorientować, że przybyliśmy i zmieniliśmy ceny w stajni.
Po tej czynności teleportujemy się do Srebrzystej Zatoczki i odbieramy 25000 sztuk złota, a to już jest coś.
Na tym etapie, podczas odwiedzin pani Floretty należy uważać na Gargulce, które pasą się zaraz za zamkiem
i chcą się z nami zapoznać gdy tylko pukamy do drzwi zamku. Gubimy je uciekając przez miasto.
<<< Wyposażenie podstawowe <<<
>>> Wyposażenie zaawansowane >>>