Wybór drużyny jest jedną z kluczowych czynności i jednocześnie jedną z fajniejszych w tej grze.
W przypadku
projektu jednego poziomu należy wziąć pod uwagę wiele różnych czynników, np. fakt,
że większość umiejętności nigdy nie wyjdzie poza 4 poziom ekspercki.
Inwestowanie w takim wypadku w Magika, który większość swoich działań opiera na silnych czarach jest raczej błędna.
Obok przedstawiam propozycję kilku wariantów rozpoczęcia gry.
Na początku, przy zmianie atrybutów, zmniejszamy do minimum te, które dana postać mało wykorzystuje.
Zmniejszamy także szczęście oraz moc, ponieważ w niedługim czasie po starcie będzie je można dźwignąć
na wyższe poziomy, za pomocą studni w Nowym Sorpigalu oraz w Bezpiecznej Przystani.
Pierwszy zawodnik z lewej dla wygody będzie otwierał skrzynki i identyfikował zawartość - powinien on więc
posiadać identyfikację przedmiotów i rozbrajanie pułapek. Jest to bardzo przydatne zaraz na starcie.
Jeśli planujemy dołączyć do drużyny na stałe Uczonego, który będzie dodawał 5% doświadczenia oraz
identyfikował wszystko bez ograniczeń - nie musimy uczyć identyfikacji.
Bez wątpienia silnym wsparciem drużyny są Rycerze (i mają wrodzoną odporność na magię) jednak trzeba
pamiętać, że przy zestawie Rycerze-Paladyni, trzeba będzie się nauczyć grać bez magicznego oka lub
polegać wyłącznie na zwojach z czarami.
Jak już ustawiliśmy swoją niesamowitą drużynę zaczynamy od podstawowych czynności:
1. Ubieramy broń i zbroję, wszystkie książki dotyczące słabych czarów bojowych przeznaczamy na sprzedaż,
to samo dotyczy pierścieni. Butelki i rośliny składamy u jednego zawodnika, będzie on drużynowym alchemikiem,
oczywiście wszyscy mogą jednakowo mieszać mikstury jednak wygodnie jest gdy cały zbiór posiada jedna osoba.
2. Udajemy się do banku i składamy 200 szt. złota w depozycie, teraz idziemy do studni przy wejściu do miasta
i inkasujemy ekstra 100 szt. złota.
3. Idziemy do karczmy, rozmawiamy z panem Potbello inkasując 1000 szt. złota.
4. Można podjąć z banku z powrotem nasze 200 szt.
5. Czekamy do 6 po południu, wykupujemy członkostwo w Jamie Bukanerów (domek za karczmą) idziemy do gildii
(obok budynku szkoleniowego) i kupujemy umiejętności - kupiectwo dla wszystkich i percepcja dla wszystkich, którzy nie mają.
6. Zabieramy podkowy ze stajni i udajemy się do zamku IronFist (zabieramy podkowy) gdzie pokazujemy list panu Humpreyowi inkasując
5000 szt. złota, można teraz wziąć od niego dodatkowe misje.
>>> Wyposażenie podstawowe >>>.