Projekt Jeden poziom - jeden milion punktów.
Wskazówki ogólne.


Na zakończenie, parę uwag ogólnych.
Kapliczki - pilnujemy terminów i odwiedzamy skrupulatnie wszystkie ołtarze.
Smocza pustynia - zdobywamy możliwość latania (albo czar albo dodatkowy kompan), przelatujemy przez Czarne Hrabstwo, lądujemy na ziemi, przechodzimy na Smoczą Pustynię, od razu rzucamy czar latania i wznosimy się w górę, unikając zmasowanego ostrzału na powitanie. Potem lot do Świątyni Bogów, wlatujemy do środka i wbijamy enter. Na enterze klikamy wszystkimi postaciami na obelisk. Potem zwalniamy enter i wylot, znowu szybkie wzniesienie w górę i ucieczka w lewy dolny róg mapy. Załączony obrazek pokazuje jak to może wyglądać. Dostajemy +20 do statystyk, włącznie z odpornościami.
Smocza pustynia - fontanny. Tutaj jest trudniej, trzeba dolecieć nad fontannę, wbić enter i latając góra dół uniknąć ostrzału. Potem można się napić, ale raczej maksymalnie dwiema osobami (zostaną rozczłonkowane), zaraz potem trzeba użyć czaru teleportu (dołączony kompan) i uciec do Bezpiecznej Przystani. Ma to sens jeśli już zrobiliśmy misję odnowienia kościoła - będzie się tam można ożywić. Dostajemy +10 do siedmiu statystyk i +10 do odporności na żywioły (druga fontanna).
Szereg pomniejszych studni i fontann dodaje nam na stałe parę punktów do różnych cech - warto je odwiedzić.
Studnia +30 do poziomu - Kregspire - bardzo przydatne przed walkami w miejscach, do których można się teleportować (warto mieć odnawianie punktów magii i życia aby po prostu czekając kilka godzin podnieść słupki do wartości jaki daje nam 31 poziom).
Przy krytycznym braku kasy warto w niedzielę odwiedzać arenę (stajnia w Ironfist), na pierwszym poziomie zawsze będą słabi przeciwnicy, a za zwycięstwo otrzymamy 500 szt. złota.
To o czym zapomniałem gdy grałem rycerzami i paladynami to umiejętność Uczenie się. Nauczyć się jej można np. w Mist w dowolnym sklepie z czarami (trzeba wykupić członkostwo). Zapomniałem bo nie wchodziłem w ogóle do sklepów z czarami, jednak już pierwszy poziom Uczenia się daje nam 10% więcej doświadczenia i szybciej można uzyskać założony milion punktów.

<<< Sztuka walki <<< >>> Jak zacząć >>>